elviraehrencrona

Alla inlägg den 18 september 2010

Av elvira ehrencrona - 18 september 2010 19:15

nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på the break up, sen så har jag massa godis för på vägen hem stannade vi i hummelsta (stavning) aja bloggar sen puss&heeej

Av elvira ehrencrona - 18 september 2010 19:03

gud vad kul jag hade igår kväll, först åkte vi till ett ställe som heter glada oxen där badade vi bubbelbad & bastade. sen efter de typ klockan 8 så åkte vi till lokalen och åt, musik pratade om nästan allt! de va as kul:D tack jossan & alla. kom hem vid 12 nån gång , och då däckade jag på en gång, idag gick jag upp halv 10. satte på mej match kläderna & åt frukost sen vidare till uppsala, tog kanske 1,5 timmar? aja spelade inte första matchen , i den blev de 2-2 as bra! sen i den sista matchen jag va med i blev de 12-4 (y) gjorde första målet efter 50 sek ;) (a) sen när det va 2-3 minuter kvar så dog jag! jag blev överhettad så jag ramla innanför sargen och svimma ner på alla i mitt lag, fyfan jag vart helt yr och massa men nu mår jag lite bättre, jag ska spela cup i köping imorgon oxå så de suger med uppdatering :/ aja ni vet att jag lever ;) bilderna från jossans fest kommer när jag orkar ladda upp puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards