elviraehrencrona

Alla inlägg under juli 2010

Av elvira ehrencrona - 31 juli 2010 22:41

äntligen hemma från en grym dag :) idag va jag med sarah mårten & jesper riktigt nice ! a vi gick till ica kolla på film o lite sådär :) 

nu e jag ganska trött , skypar med sarah & äter godis + oc såklart ;) 

Av elvira ehrencrona - 31 juli 2010 14:19

nu webbar jag med sarah , eller skypar ;) jag ska gå in i duschen typ när mamma har lockat håret :):) sen ikväll blire väl sarah , jesper & mårten dom kommer nån gång vid fem så måste skynda byeeee

och här får ni några sexxxiga webbbilder

  

Av elvira ehrencrona - 31 juli 2010 12:00

godmorgon sötos .

vaknade av att sarah ringde och väckte mej -.- 

ingen aning vad som händer idag antagligen så träffar vi några :) men nu ska jag snart kila ner & äta frulle . ska bara kolla klart på teve (a) 

puss

Av elvira ehrencrona - 30 juli 2010 21:36

nu ska jag kolla på oc . är helt beroende av deeeee ! hihi vi hörs senare , och juste mår lite bättre nu oxå pussilepuss

  

Av elvira ehrencrona - 30 juli 2010 16:01

åååh , jag har sån mensvärk och är helt slut . vaknade 3 idag sen följde jag med mamma och handla sen till apoteket . nu ligger jag i min säng och ska bara kolla på film:) är trött som fan hahah puss 

Av elvira ehrencrona - 30 juli 2010 01:40

kollade nyss på the last song ju . grymt jävla bra ! den rekomenderaaas !!! 

och skulle kolla på snabba cash efter men den verkade läskig så tror jag kollar med någon ;) så de fick bli sex and the city 2 aja godnatt 

Av elvira ehrencrona - 29 juli 2010 22:03

har kollat på oc hela dagen med sarah , men nu ligger jag hemma i min säng och ska kolla på the last song eller sex and the city 2 i de här skit vädret . nån videos kommer senare puss

   fin helt ofixad & i typ systers pjamas trorja? (a) 

och en fråga till er ; ska jag göra långa & några inlägg eller korta & många? 

svara gärna så jag vet 

Av elvira ehrencrona - 29 juli 2010 00:34

så nu äre typ bara som senaste kvar :) 

bilderna från sthlm kmr nuuuu 

   bästavän (L)

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards