elviraehrencrona

Alla inlägg den 15 september 2010

Av elvira ehrencrona - 15 september 2010 21:59

jag  blir galen , vet inte vad jag ska blogga om. har ingenting ! jävla bloggtorka. men nu ligger jag iaf i min säng med läxa , eller jag ska smsa jossan och fråga vad vi hade för läxa iaf (a) hihihi ;) aja blir inge mer inlägg idag byyye

'   du är så söt.

Av elvira ehrencrona - 15 september 2010 15:08

kom hit för kanske en timme sen , har ätit & lite så :) nu sitter vi i hennes soffa med en varsin dator ska försöka få med henne till kiosken snart ;) hihihi puss&hejjjj

   haha fin, helt trött & osminkad(y) bara putteeee lite mascara ;p

Av elvira ehrencrona - 15 september 2010 12:20

   bildeerna är tagna för kanske 1 minut sen . dricker  té så min hals blir lite bättre innan skolan. ska snart dra puss igeeen:)

Av elvira ehrencrona - 15 september 2010 11:36

   såhär ser jag ut idag, en bulle jag haft hela morgonen & osminkad (y) för att jag ska kunna ha något att göra idag eftersom jag är "sjuk" eller har astma och knappt får röra mej så drar jag till sarah & vi ska köra lite singstar tävling i think ;);););) 

aja kanske ska upp och analysera eller vad det heter imorgon :(:(:( kill me ! 

dagens låt : miley cyrus - stay 

puss

Av elvira ehrencrona - 15 september 2010 10:48

nej det gör jag inte. det är många som smsar mej från skoljoggen och säger att jag fått skolk , men jag bryr mej inte eftersom jag inte får vara ute nu när det börjar bli kallt och jag är jätte förkld och då blir min astma värre än vad den är. så måste hålla mej inne ett tag nu för jag har ganska svår astma på vintrarna och jag vill inte ligga på sjukhus 8 månader om året som min moster gör! så vill ni alla som säger att jag skolkar bara fatta nån gång? jag skolkar inte , så nu vet ni det hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards