elviraehrencrona

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

MATCH+IGÅR KVÄLL

Av elvira ehrencrona - 18 september 2010 19:03

gud vad kul jag hade igår kväll, först åkte vi till ett ställe som heter glada oxen där badade vi bubbelbad & bastade. sen efter de typ klockan 8 så åkte vi till lokalen och åt, musik pratade om nästan allt! de va as kul:D tack jossan & alla. kom hem vid 12 nån gång , och då däckade jag på en gång, idag gick jag upp halv 10. satte på mej match kläderna & åt frukost sen vidare till uppsala, tog kanske 1,5 timmar? aja spelade inte första matchen , i den blev de 2-2 as bra! sen i den sista matchen jag va med i blev de 12-4 (y) gjorde första målet efter 50 sek ;) (a) sen när det va 2-3 minuter kvar så dog jag! jag blev överhettad så jag ramla innanför sargen och svimma ner på alla i mitt lag, fyfan jag vart helt yr och massa men nu mår jag lite bättre, jag ska spela cup i köping imorgon oxå så de suger med uppdatering :/ aja ni vet att jag lever ;) bilderna från jossans fest kommer när jag orkar ladda upp puss

 
 
Ingen bild

emma

18 september 2010 19:21

de blev 12-4 ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elvira ehrencrona - 24 september 2010 14:47

har bytt till devote nu igen ;p och mobba den inte för jag kan verkligen de men lollo eller nån ska få hjälpa mej (a) aja bloggen heter elviraa-a.devote.se   http://elviraa-a.devote.se/     följ gärna med mej dit ! puss :)  ...

Av elvira ehrencrona - 24 september 2010 14:12

hoppas verkligen att jag blev godkänd, jag fick ett sånt hjärn släpp att jag va nära på börja gråta. jaja, nu ska jag ta något och äta och film trorja, sen ska jag till mormor och äta och sen ska jag på träning. hejdåååå ...

Av elvira ehrencrona - 23 september 2010 22:26

jag kan inte koncentrera mej på pluggningen , så nu ska jag plugga sönder seriöst! dålig tid men ska kunna allt. hihi bloggar imorgon seeeeyou ...

Av elvira ehrencrona - 23 september 2010 20:47

jag har inte hunnit uppdatera idag, först efter skolan va jag med sarah, filip hotti & elias :) sen gick vi hem till sarah och lite sånt och nu kom jag hem från sarah. är helt slut, måste verkligen plugga as mycket nu! kan ganska mycket men jag vill ...

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards