elviraehrencrona

Alla inlägg under augusti 2010

Av elvira ehrencrona - 31 augusti 2010 07:16

åh vad trött jag är . bussen går  kvart i nio. haha har jag äns berättat vart vi ska?nej tror inte de va. men iaf alla 7or på min skola + apalby ska till rättvik och göra aktiviteter och typ "lära känna" varandra ;s men aja de ska bli ganska kul . men jag kmr knappt sova någonting :M hahaha just nu håller jag på att ladda ner musik till min ipod, så jag har nå musik på bussen :D funderar på att ha frågestund .. men skulle äns några fråga då :/ ? aja de kommer snart puss

Av elvira ehrencrona - 30 augusti 2010 17:00

för jag har fixat spofify så sug på den niii ;) haha men aja ska på träning nu snart byeee

MAT

Av elvira ehrencrona - 30 augusti 2010 15:58

glömde blogga när jag kom hem från skolan hehe (a) har nyss vart ute med undarna och matilda lagar mat till oss eftersom jag ska på träning snart . egentligen orkar jag inte träna men måste väl :/ och imorgon åker vi till rättviiiiik :D as kul! och måste packa ikväll oxå. kmr aldrig hinna ;) hahah nu ska ni få lite bilder från idag pusss

de gick inte att ladda upp bilderna ;o kul att de är nå fel igen men aja ni ska få dom iaf puss igeeen<3

Av elvira ehrencrona - 29 augusti 2010 22:06

nu ska jag typ sova ;D ellerjag ska läsa min nya bok haha-.- men först tycker jag att ni ska få se lite vad jag vill haaaaaaaa ! 

       de är lite av de jag vill ha (a) resten får ni se imorgon puss&kram bloggar imorgon,

¨

Av elvira ehrencrona - 29 augusti 2010 20:52

man väcker en ångest när man släcker en annans , det är så livet fungerar.

Av elvira ehrencrona - 29 augusti 2010 18:56

nu sitter jag och äter tar kort å lyssnar på musik i köket :D natteravn , så grymt bra ju . eller vad säger ni ? :D haha nu ska ni få några konstiga bilder . bjudeeeer

  

Av elvira ehrencrona - 29 augusti 2010 13:43

jag är skit trött :( vaknade vid 11 , sen dess har jag legat i min soffa med kuddar & täcke! haha ska kolla en till film nu . kommer nog göra nada idag kan jag lova . haha puss

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards