elviraehrencrona

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av elvira ehrencrona - 23 augusti 2010 21:11

       de är fint och ta kort på gropen oså , men usch skulle aldrig kunna bada där;) a de är väl inte riktigt min grej som ni ser på en bild . nu ska jag lyssna musik o sen sova . är fett trött :O

Av elvira ehrencrona - 23 augusti 2010 20:40

nu har jag precis tagit min tid att ladda över bilderna till datan så dom kommer så snart jag orkar . idag iaf ;) nu gör jag typ ingenting , msn facebook o bloggar , nu ska jag fixa bilderna dom kmr very sooon

OC

Av elvira ehrencrona - 23 augusti 2010 15:45

nu sitter jag i köket och kollar på oc , har precis ätit . tänkte ta en liten spa dag idag faktiskt ! eller typ duscha , måla någlarna , hår inpackning och sånt :D sen vid halv 6 ska jag träffa frida så jag bloggar sen , och jag ska verkligen försöka hinna lägga in bilderna idag ! puss

Av elvira ehrencrona - 23 augusti 2010 12:58

ja vad ska man säga , igår när vi skulle cykla till hökåsen så råkadee vi komma till tillberga heh (a) sen så cyklade vi runt lite o frågade några på vägen vart gropen ligger ;d tillslut hittade jag dit :M men sen så visste vi inte hur vi skulle komma hem så vi cyklade till nån skola när jacke mårten & jonte va . vi va väl med dom i kanske 2 timmar sen så vid halv 11 fick dom hjälpa oss hem ;d har inte lagt över bilderna till datan men tog några av sarah sålänge 

   jag står och kollar så ingen ser mej , för jag ramla på cykeln (a)   bilder från gropen kmr sen , puss

Presentation

bloggsvar.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hjälp mej , vilken hårfärg ska jag ha?
 ljusbrunt
 mörkbrunt
 svart

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards